Gå til innhold

hva synes dere om jentenavnet Iben?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det er kjempe fint=)

Skrevet

=) Litt spesielt også... Synes også det kjempefint, men vet ikke om jeg kan kalle jenta mi det! Får la det synke litt!

Skrevet

liker det kjempegodt, hadde aldri fått d igjennom her, men så får vi gutt nr og ble aldri et tema heller :)))

Skrevet

Syns det er kjempefint! :) Men er et navn man må venne seg til! :) vi har gått for både gutte- og jentenavn vi begge har mått smake litt på før vi har funnet ut at det stemmer :)

Skrevet

egentlig akkurat det samme her, selv om guttene har navn som er vanlig nå, måtte jeg smake på de før jeg valgte de. Jeg syntes nemlig de var spesielle, noe det viste seg etter hvert de ikke var, hehe!

Skrevet

Jeg likte det ikke som jentenavn men syntes det klang fint som guttenavn.

Skrevet

Det blir litt feil for meg å tenke på Iben som jente for den eneste Iben jeg vet hvem er er en gutt:O) så det er litt guttenavn i mine øyne

Skrevet

Jeg kjenner også en gutt som heter Iben. Men synes det også passer godt som jentenavn (kanskje egentlig bedre..).

Skrevet

Syns det er et kjempefint gutte navn....

men jeg kjenner 3 som heter det, kanskje derfor jeg ikke syns det passer en jente

Skrevet

Nydelig navn! for meg er det jentenavn, mannen min liker desverre ikke, så det blir nok noe annet på oss...

Skrevet

Kjenner også en gutt som heter det...

Skrevet

Hmm... Tydelig at dette er et skikkelig unisex navn. Trodde det bare var et jentenavn jeg til jeg søkte det opp i navneguiden =) Men det er da flest jenter som heter det også (over 500 jenter og under 100 gutter tror jeg det var)

Kjedelig syntes jeg, for det er et flott navn, men jeg vil jo at folk skal forbinde det med en jente da....

Skrevet

Sønnen til veninna mi heter Iben, hmmm...

Skrevet

nydelig, elsker det navnet. vi hadde det øverst på jentenavnlisten med forrigemann men fikk gutt og i mellomtiden har flere vi kjenner gitt det til jentene sine så vi syns vi må velge et annet til snuppa i magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...