Gå til innhold

Pernille ble født 5 dager over termin, 29 April :) (fødselshistorie)


Totetteskatter + baby 2015

Anbefalte innlegg

Etter myyye venting kom endelig prinsessen!! våknet natt til 29 april i 04 tiden. Gikk på do og så da at det var litt lyserosa i truseinnlegget. Jaja, kanskje fødselen er i gang.. går å prøver å sove litt til jeg! lå i sengen i døste og kjente sammentrekningene ble vondere. rundt 5.30 vekket jeg mannen min og sa at nå er det i gang. Han sprang ned å lagde skive til guttungen før han vekket han. Jeg ringte til kk og pakket i hui og hast ferdig. Vi var på haukeland litt før halv 8. Der møtte mamma oss og tok over gullgutten (som forresten spydde i bilen pga pappaens kjøring, stakkars). Valgte storken denne gang også og ble vist inn på en fødestue, kjempefin!! var en jordmor og en jordmorstudent der! kl 8.10 sjekket de åpning, hadde da 5 cm.. huff.. riene var jo så vonde!!!! tappet oppi badekaret, men det ble ikke brukt. Lå for det meste opp etter en sakkosekk i sengen. Endte med at jeg sto på kne opp etter sengen da pressriene begynte 8.55. Presset da i 7 min før hele hun kom på en ri! jeg ble helt PAFF!!! presset i en time sist gang (som er 15 mnd siden). Hun var 4110 gr, 49 cm og 34 i hodet! helt perfekt! :) fikk bare to små rifter, i motsetning til sist da jeg hovnet veeeeldig opp og måtte på oprasjonsstuen for å bli sydd. SÅ jeg var kjempe fornøyd! Kom opp på hotellet etterpå, men reiste hjem samme kveld:) heeerlig!

 

nå er det bare kos her hjemme! så jeg takker for meg, og ønsker alle kjempe masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med jenta, høres ut som en flott fødsel :) Gutten min ble også født 29 april, en dag over termin. Dette er også vår nr.2, og vi hadde en flott fødsel. Deilig at ventetiden er over, nå er det bare kos :) Kos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...