Silje & prinsen<3 Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Var hos jordmor i dag, og ble målt til 37 cm over magen! Det er jo et kjempe hopp på 2 uker!! Hva skjer...???? Har lagt på den røde streken hele sv.skapet.. Jordmor mente eg hadde mye fostervann.. Får jo kommentarer hele tiden at eg ikke er stor, og føler meg ikke stor heller.... Redd eg kommer til å få den kjempe babyen no... Andre som har opplevd det samme ?
Anita*født* Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde liten mage fikk stor baby,min venninne hadde mega mage fikk bitteliten baby,tror ikke det henger sammen... hehe
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Hei Silje:-) Jeg var hos legen i dag 38+1 og ho målte 36 cm over magen min. Vokst 1 cm siden forrige uke og jeg venter en helt normal gjennomsnittlig baby. Jeg får hele tida høre at jeg ikke har noen stor mage og føler ikke den er stor jeg heller. Den plager meg stort sett ikke i det hele tatt. Jeg er ikke bekymret her ihvertfall.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har forresten ligget øverst på kurven hele svangerskapet, men UL i uke 24 viste helt vanlig str;-)))
Silje & prinsen<3 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2009 Takk for svar pysekatten Syns bare det var så rart at den hadde steget fra 33 cm til 37 cm på 14 dager...... Men jordmor mente det var mye fostervann, og det var bare bra Ikke lenge igjen no heldigvis.. På en måte syns eg det har gått kjempefort Du har vel 14 dager til termin i dag du )))))) Må inn å se hver dag om noen av gjengen fra ass befr har født.. Vi var jo en gjeng som ble gravide samtidig Du må vertfall å lykke til om det skjer i nærmeste fremtid Klem
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Bare hyggelig:-))) Jeg følger også med i spenning på "gjengen" vår. Her kjennes det ikke ut som noe skal skje enda, men er jo 14 dager igjen i dag. Håper jeg ikke går langt over. Jeg synes også tida går veldig fort. Synes ikke det er lenge siden uke 35 og vi alle testet positivt. Det var en utrolig gøy uke når det klaffet for så mange av oss. Tenkte på målet ditt og det kan være godt med fostervann som er bra og ho kan jo ha målt litt feil. Ikke uvanlig at kurvene hopper litt. Du må også ha masse lykke til hvis noe skjer snart. Gleder meg til å høre hvordan det har gått med alle sammen. Klem:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå