mmmmstine Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Hvorfor vil ikke hodet til babyen komme seg ned i bekkenet mitt.... Sist gang endte det med keisersnitt fordi hodet sank aldri helt ned, og det ser ikke ut til at det gjør det denne gangen heller. Når har jm/lege sagt til dere at hodet er kommen seg godt ned, ikke nødvedigvis festet.... men bare at det er i bekkenet hvertfall?? Tror dere jeg har for smalt bekken?
kropp Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har to barn og venter nr tre, ingen av dem har festet seg og jeg har født vanlig!
Influences Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 hodet festet seg for ca 2 (pluss/minus) uker siden, termin om 8 dager..
høno71 Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har født 2 barn vanlig. Nr 3 ligger på skrå ned i bekkenet, skal på kontroll på sykehuset i morgen pga legen min er redd babyen havner i tverrleie. Pr telefon sa gynekologen at hun ikke trodde det var fare for det, men skal altså på ekstra sjekk. Er 1 dag over termin - stor mage, stor baby.Jeg er ikke engstelig, men håper det ikke ender med KS. Likevel, ønsker heller planlagt KS enn hastekeisersnittt...skrekk og gru!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå