CMH Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Har jeg rett til å bli irritert eller er det bare jeg som overeagerer? Vi leier en 90 kvm leilighet i 1 etasje, med bhg rett utafor og butikk i nærheten, med flere andre blokker i nærheten. Vi har en verandaplatt på ca 30 kvm rett utafor som folk tror de bare kan komme og gå på. De bruker det som snarveier, står der og røyker (!) og nylig så jeg ungdommer som sto å spytta nedi et hull der hvor et par planker er knekt, på platten vår og nå står de der og henger og prater.. Tidligere idag sykla unger der med syklene sine. I leilighetene rett over oss bruker folk å stå på verandaene sine å røyke og deretter kaste ned røyken på verandan vår og nå er jeg lei! Synes dere jeg burde si ifra til styrelederen? eller skal jeg bare akseptere det siden vi har valgt å bo såpass "offentlig"? Føler ikke engang at dette er hjemmet vårt engang for folk oppfører seg om det er en offentlig plass de kan eksponere som de vil. Vi betaler 8k for leiligheten i mnd, og såpass "privat" synes jeg vi fortjener å bo. At vi får ha verandaen for oss selv.
ApriIbaby Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Hva med å snakke med eier av leiligheten om å få sette opp et gjerde - for å begrense "innfarten", også hadde jeg snakket med de enkelte oppover som spytter etc
CMH Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2009 Ja vi tenkte selv på gjerde.. Vurderte sånn gjerde med strøm i fra Coop obs hehe, men synes det ble litt vel overdrevet
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Ja absolutt, si ifra. Jeg hadde ikke tolerert at naboene gjorde slikt! Vi har det nesten likedan, men plena vår er inngjerda av ripsbusker som gjør den mer privat. Møbler litt der ute! Sett ut noen blomster og slikt, eller kjøp noen hekkbusker, thuja f.eks som kan plantes i potter som sperrer av litt.
It's all about me Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Neste gang en hel gjeng samler seg der passer du på å ha en 10liters bøtte med møkkete vaskevann stående og så tilfeldigvis uten å se deg for kaster du det ut på din egen tomt. Obs, nei var det noen inntrengere der.....? He he he neida, men du kan ikke nekte for at det hadde vært gøy.
CMH Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2009 Takker for tips. I morgen kjøper vi potteplanter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå