Kazaya er fødeklar Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Hører mye om det men vet ikke hva det er. Enda jeg har vært igjennom to svangerskap før. Er det noe som setter i gang fødsel eller???
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jordmor/lege røsker, tøyer og irriterer livmorhalsen for å få igang modning/åpning, og forhåpentligvis fører det til modning=)
Countess Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Har også lurt på hva det var. Har skjønnt det har med igangsetting av fødsel å gjøre..men jeg må si det kan være morsomt å lese om når noen har "blitt strippet" Men nå fikk jo jeg også vite hva det var,og jeg må si det høres forferdelig ubehagelig ut
Kazaya er fødeklar Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Takk for svar. AU! det hørtes ubehagelig ut. Husker hvor vondt det er når jordmor skal måle åpning på livmorhalsen under fødsel....au..Får satse på at bringebærkapsler gjør susen
kulemagen Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Jeg ble strippet sist, 2 uker på overtid. Var overhodet ikke vondt, jeg måtte spørre etterpå om det var det hun hadde gort for jeg hadde hørt at det var ille... Ble planlagt igangsetting neste morgen, men riene startet av seg selv rundt midnatt, så det funket tydeligvis...
*Emilie* Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Jeg ble strippet i forrige uke, hadde da kun 1 cm åpning og ikke særlig moden. Jeg synes ikke det gjorde noe vondt, men det var litt ubehagelig når legen virkelig "røsket" til. I går var vi på tidlig overtidskontroll igjen, og da ble jeg strippet igjen (hadde 1-2 cm åpning, men fortsatt ikke helt moden) - heller ikke annet enn litt ubehagelig denne gangen heller. Siden i går har jeg fått jevnlige tak i ryggen samtidig som jeg har kynnere. Håper det skjer noe snart nå! 5 dager over UL termin i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå