Gå til innhold

Fikk beskjed fra Nav idag.. hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte opp og ville høre hvordan det sto til med søknaden min, har søkt overgangstønad på nytt igjen, og står igjen uten penger nå og vil lite henvende meg til sosialen ( har også fått beskjed om jeg har ikke rett på mye hjelp der ) og har masse regninger og må ha penger til mat, blir helt stresset ut av det.. Så søkte på nytt for 3 uker siden, og idag fikk jeg beskjed igjen om det er egentlig er 3 måneders vente tid, fikk snakket med saksbehandleren og hun fatt brevet som hadde vært til fordelingsenheten(?) så sa hun at hun fant den akkurat i posten, og egentlig er det lang behandlingstid men hun skulle få laget et vedtak nå med det samme sånn at det gikk kanskje kjapt før jeg fikk pengene..

Tror dere jeg får pengene snart da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D kan hende du får dem kjapt ja. Jeg hadde noe tull med søknaden min ang. foreldrepenger, og da skrev hun ene på nav kontoret en lapp om at søknaden min var en hastesak, og jammen ordna d seg samme mnd,selv om jeg hadde fått beskjed om at d kunne ta en mnd eller to. Jeg var veldig heldig på d området da,som fikk ordna d så kjapt. Nav har jo mye å gjøre, og dette bruker de som unnskyldning hele tiden. Men får krysse fingrene og håpe du er like heldig som meg :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...