Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter flere år med prøving har jeg endelig blitt gravid :-) Satte inn to fryste egg forrige måned og testet positivt på søndag. Har fått tid til ultralyd i svangerskapsuke 7. (Fikk henvisning fra sykehuset etter innsetting) Tror dette er normalt etter prøverør, men det kan også skyldes at jeg hadde en exu i februar.

Men så er det en ting jeg lurer på, når skal jeg ta kontakt med fastlege for første konsultasjon? Skal jeg ringe nå eller drøye det til etter ultralyden? Når pleier første lege time å være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. du har sikkert høyrisikosvangerskap siden du har gått gjenom prøverør. e kom ikke så langt før d klaffa men måtte bruke stimmuleringstab og sprøyte og da kom e under høyrisikosvangerskap, og får da mere oppfølging. e kontakta legen når e fikk positiv test og fortalte hva e har vært gjennom , og fikk time samme uka. og har tettere oppfølging.

Skrevet

Oi, da får jeg vel ta kontakt med legen ganske snart... Kjener at det kiler litt i magen nå... Det har ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid ennå, også er jeg nok litt redd for å glede meg for tidlig. Krysser fingrene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...