lillemirakel!! Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 I dag har jeg vært sløv.... Bruker å gå mye tur, besøke venninner osv..men i dag passet ingenting og vi endte opp med å være hjemme i heeeeeeeeeele dag! og mannen jobber sent så det er blitt lite interaktivitet med andre enn lillegull:-) Er litt ør i hodet:-) Hva gjør dere?
Babyønske �� Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Er faktisk for det meste hjemme. Går selvsagt tur og er på butikken og handler og sånn(men det blir ikke hver dag) ellers gjør vi ikke så mye. Er også mye alene siden mannen pendler. Men så er jeg ikke så ekstremt sosial av meg, så sliter liksom ikke om jeg ikke har sett andre mennesker en dag eller to. Kjenner ikke så mange her jeg bor nå, og skal snart flytte, så da stresser jeg ikke med å bli kjent med så mange heller. Får ta det igjen når vi har flyttet. Gutten min er også ganske travel, utålmodig og ganske temperamentfull, så han kan fint finne på å få "anfall" når vi er ute. Det er litt slitsomt, så i perioder vegrer jeg meg litt for å reise noen steder med han. Satser på det blir bedre jo eldre han blir, og at det da blir lettere å finne på ting med han.
CMH Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Vi handler, drar til byen, jeg trener mens bf passer babyen, går tur med vogna, sitter på nett, ser på tv. Og dagene går fort Vi er kun alene 5 timer på ettermiddagene.
lillemirakel!! Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Omtrent samme oppskrift som meg det:-) Man blir jo litt lei av å bare gå hjemme...trenger ikke være så sosial , men bare det å komme seg ut i frisk luft- selv om det heller ikke er så lett - babyen kan jo ikke sitte i vogna hele dagen- eller ligge og sprelle i parken for lenge. Godt at det ikke bare er meg som av og til skrur på oprah:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå