Phoebe Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Hei jenter Jeg er andregangsfødende i uke 37+3. Har vært ganske kvalm igår og i hele dag. Hadde endel kynnere i morges, var sikker på at dette ville utvikle seg til rier utover dagen, men neida... Er nå skikkelig støl og rar i magen. Kjenner ikke igjen noen av disse symptomene fra forrige fødsel (jeg våknet med rier sist gang...) Noen erfaringer/tanker rundt dette? Føler jeg ikke kan ringe å mase på føden enda, da jeg har nesten 3 uker igjen til termin og siden jeg ikke har noe som ligner på rier. Legevakta er håpløs, de sier bare "se det ann"...
Ettervinterkommervår Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Tror nok det du registrerer er helt normalt, og at det ikke indikerer nær fødsel... Har selv 8 dager igjen til termin og har mye kynnere (blitt hyppigere og vondere siden uke 36/37 ca), og kvalmen har økt på mot slutten for meg også. Sitter nå m ganske hyppige kynnere/ svake rier, men tviler på det indikerer noe som helst for min del. Må nok vente en stund enda tenker jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå