mammarettogslett Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 BArnet altså... Syns det virker litt ubehagelig å ha på, deilig med bare bukse..og smøre godt isteden?
ToPrinsesser<3 Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Nei det må man ikke. Vi smører godt og ofte med solkrem, bruker solhatt/ solbriller og holder oss gjerne i skyggen en del - og gjerne litt pause fra solen når den er på siste sterkeste midt på dagen.
Gjest -<<- Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Jepp. Før uv-drakten ble oppfunnet holdt man seg hjemme.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Nei, minst mulig tøy og myyye høy solfaktor, solbriller og noe på hodet. Er best med noe som sitter litt løst og ledig som en tynn bomull shorts og t-skjorte =)) Synes jeg!!!!!
Bunnies by night Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Nei, vi bruker ikke uv-drakt, vi smører med solkrem(fysisk solfilter) og går inn til siesta på det varmeste:)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 må ikke det nei, synes jeg.. jammen godt av den sola vi kan få.. likevel så har jeg faktisk kjøpt en til snuppa på 1 år... men ikke til eldste på 3... skal til bulgaria i 14 dager... tenkte det var greit å ha med...
mammarettogslett Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2009 ok! Da satser vi på badebuksa, 50+ faktoren og solhatt! Godt å vite at man ikke blir meldt til barnevernet for det om!;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå