Gå til innhold

Nok klær i Manducaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det vel rundt 10 grader ute, og hun hadde på seg strømpebukse og body, en sånn devold ullgenser og velurbokse og en fleecedress fra reima...er dette for lite eller??? Får jo varme fra meg, og jakka mi blir jo også halveis rundt henne....lue og ullsokker også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det hørtes mye ut jeg :D

Tassen min har på strømpebukse og body, velourbukse + en ullgenser og lue, og tjukke sokker, og da er han varm nedi der. Jeg hadde ikke kunnet hatt på en dress ihvertfall! (eller jo, men da hadde jeg droppet bukse og genser).

Skrevet

Jeg har kjøpt sånne "pol-sko" til lillegullet, sånne slags poser som går langt opp over kneet. Hun er riktignok 4 mnd da, vet ikke hvor gammel knøttet ditt er, men de finnes sikkert for de litt større også. (de har dem på cubus iallefall, de er vel beregnet for barn som ikke kan gå men skal være ute å leke) Og bruker vi de har hun på strømpebukse og ei vanlig bukse, body og ulljakke. Ullsokker neddi polskoa og lue :) Da er hun god og varm! Bruker vi dress holder det med strømpebukse og body her også, ellers blir hun alt for varm på magen! Fikk også tips om å strikke en liten lapp i ull å legge i baken, så slipper du at gullet blir kald på stumpen hvis det blåser litt - funker kjempefint for oss :) Tova å klippa opp en gammel ullgenser jeg da, er ikke så dreven på strikkinga ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...