*pooh* Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Fytti.... Våknet helt plutselig halv tre i natt, og hadde skikkelig vondt i magen, da mener jeg skikkelig! Rett på do, og ble mer og mer skjelven, skikkelig vondt, pluss akutt diare (ja litt detaljer, hehe), satt å svettet, var kvalm og hadde det skikkelig j... Da tenkte jeg selfølgelig at jeg sikkert mistet, mne tenkte også at samma kan det være bare det tar slutt! Var skikkelig ekkelt og ble redd, men smerten var verst.. Gikk over etter hvert heldigvis, hjalp å stryke forsiktig på magen, og guuud for en deilig følelse da det gikk over! Var helt utslitt i morges, men samtidig ikke altfor redd, for jeg har begynt å tenke at dette sikkert går bra alikevel, er som alle andre kjemperedd for å miste, og blir bekymret med en dag uten symptomer. Som igår, kjente så lite, men kom som sagt på natta, skikkelig også! Alt man skal tåle..... men belønningen er stor
Gumman :-) Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Diaré har jeg ikke hatt, heller vært litt treg i magen jeg. Men har hatt et par netter hvor jeg har våknet med en så sinnsyk magepine at jeg har endt opp sammenkrøket på gulvet og gispet etter luft. Holdt på å skremme livet av sambon da. Varte i en halvtime kanskje, men var helt pyton.
mammas skatter <3 Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 i en av de første ukene hadde e skikkelige magesmerter og til slutt vart d diare.og da gikk d over. hatt d bare en gang, men å har vært plaget av hard mage som har begynt å gått seg till ved hjelp av å spise epler.
villemo26 Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 har hatt det akkura sånn som du.. våkner om natta med smerter og diare. Skulle tru en hadde hatt seg en safti fest.. hehe Men du har så rett så rett; belønninga er stor!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Er også plaget litt av det samme, skikkelige kolikk smerter er det. Og det går liksom ikke over før tarmen er "tom" Svetten renner så det drypper på gulvet fremfor meg.....helt jæ...... Har det ikke så ofte når jeg er flink og drikke mye vann, slev om jeg vet vi er på wc og tisser nok fra før av:)
*pooh* Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2009 "Godt" å høre at det ikke bare er meg! Selv om jeg ikke unner noen å ha sånn vondt. Nesten så jeg gruer meg til å sove i tillfelle jeg plutselig våkner med det samme i natt, det som var så ekkelt, bare våknet og hadde kjempevondt, det var skummelt... Men kan ikke tenke slik heller, bare håpe alt går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå