Mamma's trolljenter Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 noen som vet hvor en får tak i litt kraftig glidelås metervis? Evt. noen som har noen forslag til hvordan en skal løse lukkedelen om vi ikke finner glidelås? Noen som har sydd vognpose før?
vildejenta Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Vil tro at større stoffbutikker har det...Eventuelt så kan du jo bruke enn sånn glidelås som de selger der de har båt rekvisita. Den er litt kraftigere enn vanlig.
Mamma's trolljenter Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Smart! Jeg har jo vært rundt om alle steder jeg vet om i dag jeg! Var ikke så lett å få tak i!
Gjest mphs Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har kjøpt lange glidelåser på stoff og stil til posene mine.
Mamma's trolljenter Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2009 Hvilken valgte du da? Har de litt kraftige?
Gjest mphs Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Denne har jeg brukt. Trenger den å være så veldig kraftig? De har i allefall hold for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå