Meg og Lillemor Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Min lille datter på snart 4mnd elsker å se på tv.. med en gang hun får øye på tv`n blir hun rolig og bare sitter og ser... MEN, så hører jeg folk si at dette ikke er bra?? Stemmer dette, og hvorfor?
*søtesmå* Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Lillegutt på 4,5 mnd elerkser også tv'n:) Kikker og vrir seg mot den hvis den er på, og klarer ikke å holde ham vekke fra den heller. Så skadelig kan det da ikke være, tenker jeg... Men nå setter jeg ham ikke i stolen foran tv'n heller. Mer hvis han vil ha kontakt med noen og sitter i fanget...
Klar Som Et Egg Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Sånn er min lille frøken også, som blir fire mnd til fredag.. Blir helt paralysert av tv'n, vi ler litt av det- for åssen kommer dette til å gå når hun blir større. får prøve å ikke venne henne til at tv'n skal være på mye! ellers blir det vel baluba når hun blir større og det er barne-tv heeele tiden på disney channel, og hun ikke får lov til å se
MintCondition Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Det er jo bare å begrense det da, tror ikke unger tar skade av å sitte i vippestolen sin og se tv i ti minutt mens mammaen dusjer f.eks
lille sprelle Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 litt i overkant mye inntrykk... kan hun krabbe, pinsettgrep osv? hvis ikke så er det vel greit å sørge for litt aktivitet? man får det barnet man skaper i så måte tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå