Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det endelig å bli vår her også... og voksiposen er i overkant varm, så må ha en tynnere pose. Bli liksom ikke skikkelig sommer her, så regner med å bruke den hele sommeren egentlig... Og vil ha en pose, ikke dyne.

Har dere noen tips? Sommerdyne til voksiposen? Fleecepose? Den må gjerne være vindtett også... :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buggysnuggle! Det er en fleecepose. Min har også vannavstøtende yttertrekk. Jeg er superfornøyd med min! De har den i flere norske nettbutikker, det er bare å google. :)

Skrevet

Er dette den med ermer og lomme foran?

Skrevet

Det er mulig du tenker på babysnuggle? Den har ermer. Buggysnuggle har lomme foran, men ikke ermer.

Se f.eks. på www.lilleprinsen.no - de har begge deler. Buggysnuggle finnes i mange andre nettbutikker også.

Skrevet

Vi har sommerdyne til voksien og liker den kjempegodt. Den er kjempetynn, og så når det blir varmt kan man jo ha bare et lag.. Nå når det enda er litt kaldt bruker vi litt ekstra klær på

Skrevet

jeg sydde om et fleespledd til en pose jeg,jeg er ikke flink til å sy,så det var veldig enkelt:) så jeg bruker den,og et teppe til over.

Skrevet

Jeg har også buggysnuggle - kjempefornøyd med den :)

Skrevet

Jeg lurer på en ting ang. disse buggy snugglene.

Hvordan er de å få babyene oppi? Er det mulighet for å få åpnet de heelt opp?

Vi har to vinterposer, en voksi classic som jeg ELSKER fordi den er så lett å få babyen oppi og fordi jeg bare kan åpne den helt opp hvis vi skal inn et sted, uten å ta babyen ut... og en skinnpose som jeg må putte henne oppi, veldig liten åpning... ikke så glad i den nei.

Skrevet

Det gjorde jeg også, har ikke sydd noe siden slutten av 80-tallet (annet enn å legge opp bukser og gardiner) og synes den ble riktig så fin.

Pledd til 29,- fra IKEA og en glidelås til 80,- så dyrt ble det heller ikke.

Google etter "bøggysnøggel" så får du masse forklaringer på hvordan det kan gjøres og da kan du få den akkrurat slik du vil :)

Skrevet

Jeg har også Buggysnuggle og er superfornøyd. Den kan du åpne helt opp. (glidelåse går helt rundt, og ban kan også bare bruke underdelen på veldig varme dager som et sitteunderlag i vogna. Den har hull til fempunktssele.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...