Gå til innhold

E.coli - hva gjør dere ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff synes den e.coli greia er så skummel ! Sist var det jo påvist at den kom fra kjøtt (lam og storfe) så da kunne man liksom ta sine forhåndsregler.I januar når dette siste utbruddet kom kuttet jeg med en gang ut spekemat (salami osv). Kjøtt steker vi alltid godt.

 

Men nå virker det jo som det kan komme fra HVA som helst.....De nevner jo både, kjøtt, sukkertøy og pålegg........Hva i all verden kan man spise som er trygt da ? Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre....

 

Er nok å bekymre seg om ihvertfall.....e.coli, svineinfluensa, den lille spiren i magen min......sukk, blir helt sliten jeg.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lever livet helt som normalt og forholder meg til informasjonen fra folkehelseinstituttet.. E-colien kan være hvor som helst ja, så det har ingen effekt å ikke spise spekemat ettersom det kan være smitte i all annen mat... Er vel ikke så mye mer å gjøre - ellers kan man jo bli hysterisk - og mat må man jo ha..

Skrevet

gjøe ikke noe annerledes enn tidligere, steker maten got og spiser det vi vanligvis spiser... som hun over her sier, vi aner jo ikke hvr det kan være, så...kan jo ikke kutte ut alt heller... mat må vi ha;) kan ikke leve på brød og vann etc;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...