musketingen Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Vi skal campe store deler av ferien, ellers slappa av hjemme ( les: male hus og fixe rundt huset). Dere da?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Vi skal hvertfall ett par dager til Lilleputthammer.. Ellers en tur på Tusenfryd.. Kanskje leie en hytte nedover svenskekysten..
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 vi skal en uke til italia også en uke til mallorca. to uker skal vi være på en hytte vi har leid på fjellet. utenom det så blir det små utflukter til tusenfryd, badestrender osv... gleder meg;)
Ranveig R Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Vi skal reise med mamma og pappa på camping til Nesbyen ei veke, skal bade og kose oss, og ta ein tur på gården på Langedrag. Utanom det skal eg ta med meg ungane, svigerinna + nevøen min og mamma (og kanskje søstera mi, kjæraste og lillebroren) ein tur til Kinsarvik, bu i hytter og prøve ut Familieparken. Har ikkje vore der før, blir spennande for småen på 3 1/2. Når vi er i Kinsarvik skal mannen min male hus ) Kanskje vi får til at eg og ungane kan besøke kusina mi nokre dagar og, så gubben får bedre tid til å male... Og resten av ferien blir nok heime og ordne hus og hage, samt at vi sikkert sparar litt ferie til hausten.
SOMMER :) Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Jeg og ungene skal ta fly til slekta på Vestlandet. Blir kanskje en uke. Ellers blir det mest tid hjemme. Kanskje noen småturer til familie i nærheten.
CMH Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Vi skal være hjemme hos mine foreldre, svigers og en tur til sverige kanskje Vi må planlegge litt, har da en baby på ca 6 mnd
Mille** Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Vi skal to uker til Tyrkia, bo på 5 stjernes hotell med alt inkludert. Resten av ferien skal vi enten på campingferie (veldig langt unna et 5 stjernes hotell, men veldig barnevennlig og koselig) eller så skal vi bygge hus. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå