Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Mathea?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er koselig: ) (Det kan jo forsåvidt være både oppbrukt og pent...:P

Skrevet

Syntes det er fint navn. Kan ikke si noe om det er oppbrukt fo rjeg har aldrig hørt det før. Har bare hørt Marthea, altså med r inni.

Skrevet

Liker det godt. Har vurdert det selv denne gangen, men det passer ikke helt til storebror

Skrevet

Det er nydelig... jeg er ikke helt objektiv da, hehe... jeg så navnet første gang i en navnetråd på barnimagen i mars i fjor... var ikke tvil om hva lillegull skulle hete da! :)

Skrevet

Liker det veldig godt:) Mormor i Mormor og de åtte ungene heter forresten Mathea. Muligens litt oppbrukt nå, men flott. Men jeg ville ha skrevet det Mattea.

Skrevet

Begge deler vil jeg si.. Pent men ganske mye brukt! Men selvfølgelig, synes Emma, Thea og Linnea er mere oppbrukt enn Mathea.

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

faktisk det styggeste navnet jeg vet om :-)

Skrevet

Mathea er et vakkert navn, men ganske poppis nå

Skrevet

Jeg synes det er både oppbrukt og pent, jeg.

Skrevet

Min stedatter heter Mathea, synes det er fint.

Skrevet

Koselig navn =)

Skrevet

Det er fint..:) Har det selv på navnelisten,men vår førstefødte ble Sofie.:)

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint og ville valgt det til jenta i magen, men sambo liker det ikke. Så da blir det Marte, er jo ganske likt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...