prebs Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Synes det er koselig: ) (Det kan jo forsåvidt være både oppbrukt og pent...
polarn & pyrene Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Syntes det er fint navn. Kan ikke si noe om det er oppbrukt fo rjeg har aldrig hørt det før. Har bare hørt Marthea, altså med r inni.
ApriIbaby Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Liker det godt. Har vurdert det selv denne gangen, men det passer ikke helt til storebror
pifi med tre nurk Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Det er nydelig... jeg er ikke helt objektiv da, hehe... jeg så navnet første gang i en navnetråd på barnimagen i mars i fjor... var ikke tvil om hva lillegull skulle hete da!
*søtesmå* Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Liker det veldig godt:) Mormor i Mormor og de åtte ungene heter forresten Mathea. Muligens litt oppbrukt nå, men flott. Men jeg ville ha skrevet det Mattea.
CMH Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Begge deler vil jeg si.. Pent men ganske mye brukt! Men selvfølgelig, synes Emma, Thea og Linnea er mere oppbrukt enn Mathea.
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 faktisk det styggeste navnet jeg vet om :-)
Slæsh84 Skrevet 5. mai 2009 #13 Skrevet 5. mai 2009 Det er fint.. Har det selv på navnelisten,men vår førstefødte ble Sofie.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. mai 2009 #14 Skrevet 5. mai 2009 Jeg synes det er kjempefint og ville valgt det til jenta i magen, men sambo liker det ikke. Så da blir det Marte, er jo ganske likt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå