Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg leverte skattekortet mitt til nav. Mnd etterpå ble jeg trukket 50% skatt fordi de hadde ikke skatteopplysninger om meg? Jeg ringte og snakka med de og de sa det var rart.De skulle se om de "fant"det,og gi meg beskjed om de ikke gjorde det. Nå ble jeg også trukket 50% skatt.. Det er jo ikke min skyld. Har leverd de nytt skattekort. Får jeg igjen de pengene da? Er jo ikke jeg som har rotet. Kunne ikke svare på det han jeg snakka med.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Hvis du leser på skattekortet ditt så står det at det IKKE skal leveres til NAV. Mest sannsynlig får du ikke igjen noe, men får ekstra penger tilbake på skatten neste år.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg fikk jo beskjed om og levere det til nav.Og de tok i mot det. Hvor skal det leveres da?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Det skal ikke leveres om du får ytelser fra nav. De henter opplysningene fra skatteetaten selv
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har vært i kontakt med de MANGE ganger nå,og det sier de ingenting om.At det går an,tydelig at de ikke vet hva de holder på med da.Jeg fikk beskjed om og levere det til dem jeg (nav som sa det) Noen siar at nav ikke skal ha det,bare se på det og registrere det,men nav sa til meg at de skulle ha det så jeg ga det fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå