Gå til innhold

Kjenner babyen mer når jeg ligger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ohoi,

Litt underlig greie men jeg kjenner babyen altså mer når jeg ligger enn når jeg står/sitter.

Noen flere som har det sånn? Tror for øvrig jeg har en normal baby, ikke kjempe rolig men heller ingen råtass på spark og bevegelser.

Nå må det også sies at jeg har morkaken min forran og da er det kanskje begrenset hvor mye man kjenner.

Også tror jeg at jeg har begynt å se når han beveger seg i magen og ikke nødvendigvis sparker, det er en liten underlig følelse det og;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øh..forøvrig kalte jeg babyen for han men vi vet faktisk ikke kjønn. Jeg har dog en sterk følelsen av at det er en gutt. Heldigvis har vi guttenavn og jentenavn i boks;)

Skrevet

Det er helt normalt å kjenne mere når du ligger fordi baby sover som oftest når du er i aktivitet. Når du ligger får også baby muligheten til å strekke seg bedre ut,og det kan gjøre at du kjenner det bedre.

Om morkaken ligger forran så gjør jo det at den "stopper" at du kjenner så mye som om den var annerledes plassert,og det kan jo hende dette har noe med at du kjenner det bedre når du ligger.

Jenta mi er ekstremt aktiv når hun er våken og sover lenge når hun sover :P

Så jeg kjenner det forsåvidt hele tiden når hun er våken,men alltid mye bedre når jog har lagt meg :)

Rart med det :P Kansje de forbereder oss da.. Sånn med tanke på at de ikke har tenkt å la oss sove når de kommer ut :)

Mange uker er du nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...