Gå til innhold

termin 14 ..keisersnitt 13...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått invilget keisersnitt den 13 en dag før termin.. trodde de tok slikt 10 dager før +/- ...frk ligger i sete og er 4kg pluss og bekkenet mitt er målt til 8.2........ så liten tvil hva som må gjøres.

Er sååå skuffet over at de ikke tar det med engang og redd ting skal skje før og at det bare blir tull!! huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var rart... Ta det opp på neste sv.skapskontroll. Kanskje det er en feil?

Men 10 dager før er litt mye. Min venninne fikk 6 dager før sin termin.

Skrevet

Oj,det hadde jeg ikke gotatt!

Jeg hadde 14 dager før.

Skrevet

Det vurderer de vel blant annet ut fra modenhet osv... hør med legen hvorfor du får det så sent... Kan jo hende de tenker at snuppa di snur seg? Men siden du er så smal, skal du vel ha ks uansett... er dette første barn?

Når er evt tidligere barn født ifht termin?

Med nr to ble ks mitt satt tre dager ETTER termin... Så vanligvis vurderer de hva som er best i hvert enkelt tilfelle....

Skrevet

Her setter de deg jo i risiko for å ha hastekeisersnitt og komplikasjoner. Uakseptabelt! Du må rope høyt for å bli hørt noen ganger.

Skrevet

varierer visst endel her ser jeg ....

er nr 2 men første for 11 år siden ble født 4 uker for tidlig ogvar 2700.

har ikke veldig lyst til at hun snur seg nå heller da jeg er mest innstilt på keisersnitt. hun her er jo enorm iforhold til nr 1.... og med det bekkenmålet kan man vel revne i endinga og vendinga om hun snur og jeg må prøve.. nesten sugekopp på nr 1 var det også.. så litt redd her nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...