Gå til innhold

blir bare mere bekymret av å lese alt her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir bare mer og mer bekymret av å lese alt inne her. så tror jeg tar en pause.hehe! og bare nyter å være gravid og slappe av. desto mer jeg leser desto mere bekymrer jeg meg.. .og det er i hvertfall ikke bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig viktig at man siler alt man leser her inne, Tenke at her er det mange ulike kvinner med forskjellige plager/vondter/gleder. Og alt gjelder ikke deg:)

men er det en ting eller to man lurer på, kan det være godt å ha et sted som dette og gå til og lese. her er det "levende" kvinner som har opplevet ting, og ikke bare info man finner i litteraturen.

Ha et åpent sinn, sil info of ha noen man kan spørre om ting bekymrer vledig mye:) Lykke til........

Skrevet

Lykke til.

Samboeren min ble litt bekymret for meg når jeg hadde lest for mye her på BIm. Men det er godt å være en plass der en kan dele historier med andre, og å plukke opp råd osv.

Skrevet

hmm...jeg blir dødsbekymra av å lese her inne og ellers på internett. Mannen min er veldig imot at jeg er her inne, nettopp fordi jeg blir bekymra. Husker det var sånn sist jeg var gravid også. Tilslutt måtte jeg bare slette kontoen min

Skrevet

Jeg har alltid vært en sånn som bekymrer meg for allting. Vi holdt på lenge før jeg ble gravid, og selv var jeg nesten overbevisst om at alt var håpløst, spesielt etter å ha vært her inne og sett alt som blir skrevet.

Men av en eller annen grunn, etter at jeg testet positivt har jeg blitt helt rolig. Sambon er litt stressa for at det kan gå galt, mens jeg plutselig føler meg trygg på at dette går veien. Aner ikke hvorfor!! Men skjønner godt om man av og til må ha en pause herfra!

Skrevet

jeg vil jo gjerne lese om noen med mer erfaringer enn meg, men jeg blir små avhengig også blir jeg bare kjempe bekymret.. :) er første gang jeg er gravid så merker jeg er veeeldig påvirkelig om dagen. men kommer til å stikke innom for jeg har fått mange gode råd her før:) jeg har også en følelse på at det går riktig vei, men tør ikke å si det til noen enda. :)

Skrevet

Hvis du bare søker "kunnskap" og opplysninger her forstår jeg godt du blir bekymret. Folk har jo en tendens til å skrive inn innlegg når det er bekymringer man lurer på. Derfor ser man oftere utfordringene enn gledene vi faktisk opplever.

Skaff deg en bok om svangerskap, da ser du at svangerskapet som oftest går helt fint for de aller aller fleste.

Man skal være klar over at det er kun et utrolig lite fåtall som mister.

Slapp av, plei deg selv og nyt svangerskapet. Selvfølgelig går det bra;-)

Skrevet

Jeg er helt enig med trådstarter... Det er veldig skremmende å lese det som blir skrevet her...

Jeg prøver å unngå tråder som heter "nå er jeg redd", "jeg blør, hjelp" osv... :(

Skrevet

tusen takk lille frø:) ble faktisk roligere av meldingen din. det var godt.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...