4blir5 Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Er det noen som har erfaring med Leander vuggen? Anbefaler dere denne? Hvor lenge kan man bruke den? Er det mulig å flytte den med barnet i, slik at man kan ha en vugge med to oppheng?? Takker for svar!!
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Har ikke prøvd den, men hvis du er interessert i en MYE rimeligere type kan jeg anbefale den fra purnatur.no (koster 499,-) Holdbar (like fin etter 4 unger) Stor og god. (Kan brukes til det er på tide å "ta bunnen ned et hakk på sprinkelsenga) Kan lett flyttes fra rom til rom (vi hadde en krok i stua og en på soverommet)
4blir5 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Kunne du flytte vuggen mens barnet sov oppi? Pris er ikke problem da vi har en vi kan overta etter en kollega
mayaya Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Vi har Leander, den er helt fantastisk Ungen sover som en stein oppi der, den er pen å se på, og skal være god for barnas balanse.. Fordi den rører på seg ved den minste bevegelse av ungen. Det er forøvrig veldig praktisk, da ungen vugger seg selv i søvn På grunn av takplater som vi ikke vet hvordan er festet, bruker vi stativ til vuggen. Bruker den kun på stua, så jeg har ikke prøvd å flytte den Anbefales!!
J, J og meg:) Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Mine ville ikke sove i den vuggen, men kjenner andre som var fornøyd. Brukes vel til barnet er omtrent 6 mnd. Får du hjelp av en pers kan du sikkert flytte den med barnet i.
J, J og meg:) Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Mine ville ikke sove i den vuggen, men kjenner andre som var fornøyd. Brukes vel til barnet er omtrent 6 mnd. Får du hjelp av en pers kan du sikkert flytte den med barnet i.
mayaya Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Jeg prøvde å ta ned vugga nå, ser ikke ut som det skal være noe problem Trenger ikke hjelp iallefall
M<3M Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 Den er kjempefin og praktisk, har du to takoppheng kan du flytte den i mellom, men med stativet på så er ¨det ikke så enkelt:)
mayaya Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Nei, altså, jeg hektet av vugga fra stativet ja, tror ikke man skal flytte på hele greia :-p
4blir5 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2009 Takk for svar alle sammen! Er litt usikker fortsatt, vi skal i tilfelle henge den i taket, men er litt usikker på om jeg virkelig vil ha en krok i taket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå