Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Stemmer! På meg i alle fall:-) Det sa gutt for 11 år siden, og ut kom en gutt da. Og det sier gutt nå, og på ul så vi en gutt igjen:-) Kartet på Babyverden stemte ikke på meg nå eller sist.
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Her er det omvendt :-) Det på BiM stemmer på 2 av 4 unger, mens det på Babyverden, Chinagold osv stemmer på 4 av 4 barn.
solstråle - 83 Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Begge fødekarta sa at eg skulle ha gutt. UL viste klart at det var ein gutt vi venter Så da er det berre å vente å sjå
Veslemus Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Ingen av de stemmer på noen av mine. De viste jente på gutten vår og gutt nå som vi venter jente.
*toppris* Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 begge stemte på min sønn, men ike på den lille som ventes nå... venter en til gutt, men de sier jente;)
Julelita Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Hm, begge sier gutt til meg, men jeg vet ikke kjønn enda. ",)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Begge viste gutt forrige gang, og vi har en sønn. Begge (bim og babyverden) viser gutt denne gang. Har ikke vært på UL enda, så blir spennende å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå