Kæmma og trultene Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Igå og idag har jeg vært så innmari innmari trøtt! Hatt endel kynnere og press osv også, men før har jeg ikke vært så trøtt. Idag sto jeg opp sju med vesla, men måtte legge meg igjen etter en brødskive og sov til 11, spiste litt og har sløva meg gjennom dagen og nå er jeg så steike trøtt igjen at det nesten er vondt! Hadde tenkt å hente vesla tidlig idag i bhg men spørs om jeg må ha en time til på øyet først.Legger meg tidlig og sover "greit" om natta, så skjønner ikke hva det kommer av.... Mini i magen er foresten også veldig stille - pleier å være baluba men idag og igår er det bare litt action rett etter mat og så er det stille igjen. Kanskje hun også er sliten....
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Du sier jo ikke hvor langt på vei du er men....hvis d er mot slutten skal da ikke babyen være så aktiv ...blir jo lite plass så....men jeg er i uke 35 og kan godt sove så lange dagene er jeg...føler jeg er i en tåke og er stuptrøtt hele tiden..så d er vel d at man blir slik mot slutten kanskje da.
Kæmma og trultene Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2009 Er i uke 38...ja kanskje det..sammenligner med førstemann jeg, og da var jeg frisk og rask til jeg fødte... uff det er slitsomt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå