Gå til innhold

Hva er rimeligst - Pampers eller Libero?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da også ift bleieavtaler osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke la deg lure av bleieavtaler!! Jeg ble også lurt i begynnelsen og kjøpte Libero fordi det høres billig ut å få hver 4. pakke gratis. Men så begynte jeg å regne p det- og fant ut at FIRST PRICE bleiene som de har bl.a på Kiwi (store grønne el blå pakker) er MYE billigere enn både pampers og libero med sine respektive avtaler!

Faktisk fant jeg at hvis man kjøper like mange First price bleier som det du får i 4 Liberopakker (da den ene er gratis) så sparer du ca 100 kroner på å ta First price! Selv med avtalen. Pampers er jo omtrent på samme nivå som libero i pris.

Jeg var litt skeptisk til FP først, siden det er billigmerke, men har bare positive ting å si; den er ganske tynn men holder bra, har ikke hatt noen lekasjer, blir ikke for tett da den ikke er sånn plast-aktig som enkelte bleier. Jenta vår fikk bleieutslett når hun brukte Coop sin bleie og pampers også, men ikke hatt utslett etter vi begynte med FP for 8 måneder siden!

Dumt å hive penger ut vinduet nr det finnes bra, billige alternativer, synes nå jeg.

Skrevet

Helt enig, synes både First Price og Landlord er bedre enn Libero og Pampers, og mye billigere.

Skrevet

jeg brukte libero på min gutt, og prøvde andre merker og, men gutten tålte faktisk bare libero.. så eg kunne ikke tenke pris, siden eg ikke veille utsette han for masse bleieutslett for å spare noen kroner...

Skrevet

Handler bare på rema1000 her. Da koster bleiene 1kr stk og det er ganske billig mener jeg på ;)

Skrevet

Ja, rema er ganske uslåelige på pris når det gjelder libero. Hvis du kjøper de riktige Big-packene, koster det kr 1,- per bleie. Altså hvis det er 120 bleier i pakken, koster den kr 120,-, og da har du bleier leeeenge.

Men pamper baby-dry er nok likevel noe billigere hvis du kjøper big-packene i den serien. I vektklasse 5, får du 74 bleier til 70 kroner. På rema det også.

Skrevet

vi bruker lndlord sine bleier, fra rema 1000.

veldig fornøyd!!

Skrevet

vi bruker first price, veldig fornøyd, billigere og bedre en libero.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...