Gå til innhold

brun utflod igjen..... 9+4 i dag.blir så redd e:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til legen i 3 tia. ringte i mårest for å få time for e så plaga med bekkenløsning. å så va e på do i sta på jobb å der va d litt brun utflod i trusa og på papiret. sånn som sist når e va 5+5. blir så redd e, måtte bare gå heim fra jobb for e storgrin nå.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøsteklem. Håper det går greit. Krysser fingrene for det. du må fortelle hvordan det har gått hos lege.

Skrevet

da har e vært hos legen. e sjukemeldt til neste gang e skal dit den 20.mai. han tok ikke å undersøkte av me men ringte til gyn poliklinikk å fikk ordna slik at dem skulle ta me imot til ny ultralyd . og informerte me om at vist e begynte å blø måtte e kontakte legevakta. må være positiv sa han, at alt skal gå bra. prøve nå å være d, men har blitt litt skremt av alt e har lest. de fleste som går gjennom et svangerskap får brun utflod sa han, de fleste går d bra me og noen går d motsatt.

Skrevet

Du får bare prøve å tenke positivt. Krysser fingrer og tær for at spiren klorer seg fast.

Skrevet

romheg...

Vil gi en liten gla historie og håper det hjelper litt.

Jeg hadde brun utflod samtidig som det noen ganger kom rfriskt tødt på papiret.

Dette hadde jeg fra jeg var 5+1 til jeg var 6+4 ca.

Var på UL i går og hjertet banket og slo, alt var bare fint.

Håper du snart kommer til en UL og at alt er greit!!!

Ønsker deg lykke til og krysser alle fingrer, det kan gå bra vettu=)

Skrevet

takk skal du ha:)

Skrevet

Jeg hadde også litt blod i utflodet noen dager når jeg var i uke 9-10. Jeg ble redd og gikk til legen for en sjekk. Heldigvis var alt bra. Ultralyden viste en frisk liten krabat med et bankende hjerte.

Så min oppfordring er å kontakte lege om du bekymrer det så får du et svar. Og husk, det er ganske vanlig med blødninger gjennom svangerskapet og det behøver derfor ikke bety at noe er galt.

Lykke til!

Skrevet

vanlig med en håndfull blod etter sex også i 7. uke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...