Gå til innhold

Pollen....:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt slått ut av pollen om dagen... Legen min har skrevet ut nesespray og øyedråper som heter Lomedal. Har vært skeptisk til å ta noe som helst, men må nok krype til korset nå... Hva tar dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har vert å tatt akupunktur mot dette. Har foreløbig hatt 2 behandlinger og håper dette skal være nok. Har merket stor forskjell.

Eg tok det hos ein Osteopat og han sa det var vanlig med 2-3 bahndlingar 1. år. (nokre treng fleire)

Og så 1 behandling mindre for kvart år. Skal kunne bli kurert heilt til slutt :)

Funker det i år so blir det ny behandlingsrunde neste år :)

Skrevet

Jeg har pollen jeg også, og legen min har skrevet ut det samme til meg som du har fått. Og det er ikkje skadelig for verken deg eller barnet at du bruker dette! Så du skal ikkje bekymre deg :)

Tabelletter mot pollen er usikkert og kan vere skadelig, så det er det du skal vere forsiktig med.

Dette er usikkert, fordi tabellettene er så nye på markede at de ikkje har vert forsket skikkelig på.

Skrevet

Jeg også er veldig skeptisk med å ta noen tabletter nå. Prøvde først akupunktur, siden det hjalp så mye i fjor. Men ikke i år tydeligvis. :( Så igår måtte jeg gå til legen å få lomedal nesespray og øyedråper, og 50% sykmelding til bjørkepollenet er ferdig. Sover så dårlig om natten, siden jeg blir så tett... Men er vel ca 2 uker igjen nå, så er det jo ferdig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...