MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 jeg er i uke 35..og har siste dagen hatt merkelige stikkesmerter i underlivet....lurer på hva dette kan være og om noen andre har dette og om d er noe på gang eller noe galt? jeg blri ltit bekymra..kjenner de mest når jeg går ..liksom trår ned med foten så kjenner jeg d som slags sting i underlivet og nede ved lysken og under lysken ved trusekanten ca...er også rytmisk stikking iblandt når jeg sitter...noen som har peiling ?
moCcaJa Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Hei! Har hatt stikkinger i underlivet i mange uker nå. Er i uke 38 nå. I følge min jm er det modning eller at babyens hode er nede i bekkenet. Er iallefall ikke noe galt, men ganske ubehagelig.
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Helt normalt, hatt det begge ganger. Babyen som trykker hodet nedover. Skal visst hjelpe på modningen=) men det er sinnsykt ubehagelig da...
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Hmm...synes d er litt tidlig for modning jeg da men..jaja..kan ikke være noe annet i d hele tatt?
Countess Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Har også hatt stikking i underlivet. Noen kan kjenne det som nålestikk,mens for andre er det som knivstikk. Jm sier dette er helt normalt,og det er fordi hodet er nedover. Jeg er i uke 32 selv og har hatt den sånn i etpar uker nå.Om du ennå er usikker så er det bedre å ringe jordmor å sjekke med henne.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2009 nej jeg vet jeg hr bekkenløsning..men d er ikke slike smerter...d er ikke bekkenet,..d e stikkinger liksom noen ganger inni skjeden og noen ganger på sidene på en måte...liksom der trusekanten går litt under lysken..men jeg nevnte d for legen i går og han sa d ikke var farlig..ikke at jeg fikk vite hva d var men...merkelig..men at d er hodet er jo sikkert logisk..men uke 32 er ikke d litt tidlig med festing av hodet babyleah? ofølge jordmor så skal skal d ikke feste seg før rundt uke 36..
Countess Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Sa ikke at det var festet,men at hodet var nedover. Noe som gjør at det blir mere press
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Kan være at hodet fester seg.. Er ikke for tidlig det.. Sist gang festet det i uke 34 hos meg.. Fødte ikke før dagen etter termin for det ) Ikke så stor betydning med fødsel når hodet fester seg..
Mini09&Lille12 Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Jeg sliter med stikkinger om dagen. Jenta ligger med hodet ned, og kjennes ut som hun ligger å vrir på hodet. Sinnsykt vondt. Noen ganger "knepper" det liksom over ett eller anna nedi der. Var så vondt at jeg grein i natt. Samtidig er det godt å vite hun er aktiv osv, men alikevel. Er 36+6. Lurer på om det skjer noe snart gitt.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. mai 2009 Hmm..jaja..da er d vel d..nej d er virkelig ikke smertefullt for meg da..d er bare ekkelt og ubehagelig..ikke direkte vondt..men vi tolker jo ting forskjellig etter hvordan smerteterskelen er osv.
Juli, mamma til 3 Skrevet 8. mai 2009 #12 Skrevet 8. mai 2009 det kan vere livmorband som strekker seg også! det kan vere inderlig smertefullt!!! men ikkje farlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå