Gå til innhold

Stikker i underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 35..og har siste dagen hatt merkelige stikkesmerter i underlivet....lurer på hva dette kan være og om noen andre har dette og om d er noe på gang eller noe galt? jeg blri ltit bekymra..kjenner de mest når jeg går ..liksom trår ned med foten så kjenner jeg d som slags sting i underlivet og nede ved lysken og under lysken ved trusekanten ca...er også rytmisk stikking iblandt når jeg sitter...noen som har peiling ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har hatt stikkinger i underlivet i mange uker nå. Er i uke 38 nå. I følge min jm er det modning eller at babyens hode er nede i bekkenet. Er iallefall ikke noe galt, men ganske ubehagelig.

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Helt normalt, hatt det begge ganger. Babyen som trykker hodet nedover. Skal visst hjelpe på modningen=) men det er sinnsykt ubehagelig da...

Skrevet

Hmm...synes d er litt tidlig for modning jeg da men..jaja..kan ikke være noe annet i d hele tatt?

Skrevet

Har også hatt stikking i underlivet. Noen kan kjenne det som nålestikk,mens for andre er det som knivstikk. Jm sier dette er helt normalt,og det er fordi hodet er nedover. Jeg er i uke 32 selv og har hatt den sånn i etpar uker nå.Om du ennå er usikker så er det bedre å ringe jordmor å sjekke med henne.

Skrevet

nej jeg vet jeg hr bekkenløsning..men d er ikke slike smerter...d er ikke bekkenet,..d e stikkinger liksom noen ganger inni skjeden og noen ganger på sidene på en måte...liksom der trusekanten går litt under lysken..men jeg nevnte d for legen i går og han sa d ikke var farlig..ikke at jeg fikk vite hva d var men...merkelig..men at d er hodet er jo sikkert logisk..men uke 32 er ikke d litt tidlig med festing av hodet babyleah? ofølge jordmor så skal skal d ikke feste seg før rundt uke 36..

Skrevet

Sa ikke at det var festet,men at hodet var nedover. Noe som gjør at det blir mere press :)

Skrevet

Kan være at hodet fester seg.. Er ikke for tidlig det.. Sist gang festet det i uke 34 hos meg.. Fødte ikke før dagen etter termin for det :o) Ikke så stor betydning med fødsel når hodet fester seg..

Skrevet

Jeg sliter med stikkinger om dagen. Jenta ligger med hodet ned, og kjennes ut som hun ligger å vrir på hodet. Sinnsykt vondt. Noen ganger "knepper" det liksom over ett eller anna nedi der. :( Var så vondt at jeg grein i natt. Samtidig er det godt å vite hun er aktiv osv, men alikevel. :) Er 36+6. Lurer på om det skjer noe snart gitt. :)

Skrevet

Hmm..jaja..da er d vel d..nej d er virkelig ikke smertefullt for meg da..d er bare ekkelt og ubehagelig..ikke direkte vondt..men vi tolker jo ting forskjellig etter hvordan smerteterskelen er osv.

Skrevet

det kan vere livmorband som strekker seg også! det kan vere inderlig smertefullt!!! men ikkje farlig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...