Gå til innhold

Flere som "lekker" fra brystene, allerede??? (Uke 27)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 27, og det er mitt første barn. Har tidligere vært svææært lite interessert i babyer og svangerskap og alt som har med det å gjøre. Er det forsåvidt ennå, dvs, jeg synes jo det er kjempeflott å gå gravid, men fortrenger vel fortsatt litt at det snart er alvor med et lite menneske som kommer ut.

Det jeg skulle fram til, er at jeg er ikke den jenta som duller og daller med andre sine babyer, jeg synes egentlig de er ganske skumle, og holder meg egentlig langt unna dem... til de er ett par år ihvertfall. (jada, jeg vet det kommer til å forandre seg når jeg får min egen, ikke tro at jeg blir en grusom mor nå)

Nå har det seg sånn at når jeg var hjemme på påskeferie, så hadde akkurat broren min fått baby. Jeg var da i uke 23/24. En kveld vi var der, så lå han og skrek og skrek og skrek. Jeg reagerte ikke spesielt på det. Ikke sånn at jeg fikk trang til og løfte han opp eller noe sånn, det var liksom bare helt... ok.

MEN, da jeg gikk å la meg, så rannt det som bare det ifra brystene. Var helt vått i senga da jeg våknet på natten...

Og nå har det hendt ved flere annledninger, hvor jeg har sett på fødsler og lignende på TV, da begynner det å renne i strie strømmer når jeg går og legger meg.

I natt så jeg "Et barn blir til", og det har enda ikke sluttet å renne, nå går det til og med igjennom genseren! Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normalt. Er hormonene dine som spiller seg ett puss :D

Jeg hadde det også sånn i første svangerskap, måtte begynne med ammeinnlegg i bh'en fra ca. uke.20!

å visst jeg drømte om babyer eller lignende på natta, så var det klissvått i sengen på morgenen. Så begynte å ligg med bh med ammeinnlegg i på natta også.

Så helt normalt :D

Skrevet

jeg er førstegangs, fikk råmelk allerede i uke 14 elr 15. så da begynte jeg med ammeinnlegg... nå er jeg 27 uker på veg, og slik er det enna.. men mest på natt, da det blir mer klem på brystene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...