Gå til innhold

Da var det min tur til å komme inn her også...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:)

Vi venter vår første i slutten av juli, og er selvfølgelig spent. Selv om jeg fremdeles ikke har noen følelse av å være gravid da....

Kjenner den lille flere ganger for dagen, og vet at alt står bra til. Vi ville ikke vite kjønnet, selv om vi har en følelse på at det blir en jente. Tar meg selv flere ganger i å kalle babyen for henne eller hun... :D

Alt har gått fint frem til nå, selv om jeg fremdeles sliter med en del symptomer på svangerskapet.. Slipper ikke så lett unna nei;)

Men overlever det og. Er jo mindre enn 3 mnd igjen nå... så det er bare å holde ut.. Har fått beskjed om at det ikke er noe å bekymre seg over at jeg ikke har fått noe forhold til den lille i magen enda. Det vil endre seg når h*n kommer ut..

Bor forresten på vestlandet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi venter vår i slutten av juli også! arti at det er flere=)

magen begynner å vokse å jeg kjenner lille flere ganger om dagen! jeg får respons når æ tar på magen! det er så artii=)

håper deg går bra og at du slipper å plages så mye:) tiden framover håper jeg går fort:)

lykke til!

Skrevet

Takker for det:) Og lykke til til dere også

Skrevet

HEEEI:))))))))))

så kjekt å "se" deg her da!!;) jammen ikke lnge igjen nå da;)

er jo bare på besøk her jeg da men drømmer meg inn her fler ganger daglig vettu;) kikker litt rundt jeg vettu;) har sett etter deg men du fant meg først;)

gleder meg til å se babyen dokkars!

nei får pelle ræven min langt ut herfra og tilbake til mine medslitere:( veldig koselige jenter der også som er så god å ha...men snart er vi også her;)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...