Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 jordmor sa at hun kunne bevege litt,men at h*n sikkert kom til å feste seg i løpet av de neste ukene.. ble bare overraska over at den lå såpass godt nedi allerede.. trodde at den ikke kom til å feste seg, siden det er nr 2.. men for all del..gjør ingenting for meg..
Esmiluni Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Hei! Artig at du tar opp akkurat dette, for jeg er også i uke 33 (gravid med nr. 3) og hos meg ligger babyen også med hodet så godt som festet allerede. Litt rart, synes jeg og
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Jeg var hos jordmor i uke 30 og da sa hun at han hadde lagt seg ned i bekkenet. Trodde dette var altfor tidlig jeg Men satser på at han blir liggende slik nå, så blir det i alle fall ingen setefødsel
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 er i uke 34 nå. og hodet er langt ned i bekkenet her også. ,muligens festet. hun var ikke sikker. og dette er nr 2:)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2009 ser jo her at jeg ikke er "alene".. men hadde bare ett inntrykk av at det ikke var vanlig at baby festa seg før heelt på slutten på flergangs..(og ofte ikke i det hele tatt) hehe..ga sikkert jordmor ett litt merklig blikk.. *er du sikker?*
Ooops I did it AGAIN Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Min lå godt nedi bekkenet i uke 32, nesten festet sa legen. Men i uke 33 snudde den seg i sete igjen, så de kan snu hele tia;) Nå mener jeg med sikkerhet den har snudd på nytt og ligger med hodet langt nede igjen:) Håper på vanlig fødsel:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå