Gå til innhold

Ja ja....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir det setefødsel på meg!!

Herregud å jeg gruer meg, men prøver å overbevise meg selv om att det er ikke sikkert att det er så mye verre en en vanlig fødsel når det står på!!:)

Har født før, da i hodeleie så vet jo att det er vondt, kan liksom ikke se for meg att det kan være så ufattelig mye værre..

Utenom utdrivningsfasen da, det er jo litt mer komplisert..

Noen med erfaringer de kan dele med meg ang setefødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Kan nok ikke dele noen erfaring med deg riktig enda i hvertfall, men det blir setefødsel på meg også. Har gått noen runder med meg selv og gruer meg nok mer enn jeg ville gjort hvis det var en vanlig fødsel, men har kommet frem til at det får gå som det går - er jo ingenting å gjøre med det i følge haukeland.

Når har du termin og hvilket sykehus hører du til?

Jeg har termin neste onsdag så det kan jo skje når som helst:)

Vil bare ønske deg lykke til

Skrevet

Jeg har termin 21 mai, og hører til Kristiansand.

har ikke noe spess valg her heller, har jo god plass siden jeg har født stort barn før så da har ikke ks vært ett tema.

Men det går nok så bra skal du se..

De skal har jo god kontroll på setefødsel her har jeg forstått, og du er jo p ett av landets beste sykehus så ikke bekymr deg for det!!'

Har du ikke prøvd vending heller?

Skrevet

Nei, fikk beskjed om at de ikke prøvde vending på haukeland lenger så det har ikke vært tema heller..

Gjør de det i Kristiansand? Har/skal du eventuelt prøve det?

Skrevet

Nei, de gjør ikke det her heller.

men nå har jeg lest masse flotte fødselhistorier på seteleie debatten, og det hjalp veldig..

Nå må jeg bare syke meg opp på att dette går helt topp!!

Er dette din første?

Skrevet

Holder på å syke meg opp jeg også:)

Og nei, det er ikke første, men 4. og har aldri gruet meg så mye til en fødsel før.. må jo nesten le litt da, men jeg har vel hatt lette fødsler med de andre så dette blir helt noe annet enn det jeg hadde sett for meg

Skrevet

Hehe ja jeg ser den, men det går nok så bra:)

Det jeg har lest om setefødsler her inne så virker det ikke så ille som jeg vil ha det til tror jeg.. Klamrer meg nå vertfall til det jeg..hihi..

Men er veldig redd og bli frarøvet den flotte fødsels opplevelsen jeg hadde sist..om du skjønner..

Men hold meg oppdatert da, og kom gjerne med en fødselshistorie om du snart skulle føde:)

Men har du fått beskjed om att deter mulig du får før tiden, det sa de nemlig til meg.

Att det var vanlig med sete?...

Skrevet

Sa til meg at jeg sikkert ikke gikk over tiden siden jeg hadde fått til termin med de to siste, men ingenting om det hadde noe med leiet å gjøre. Merker jeg er utålmodig nå, vil ha det i gang nå slik at han ikke blir så stor.

Skal nok legge ut fødselshistorien når jeg kommer så langt og om du får før meg må du gjøre det samme så jeg får høre hvordan det har gått med din setefødsel..

Går sikkert bra for oss begge tror du ikke:) I allefall må du ha masse lykke til!

Skrevet

Ja masse lykke til du å:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...