Ayka 09+13+14 Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Vi har kjøpt oss en Simo kombi,og det var ikke mye "ekstrautstyr" med den. Skal kjøpe myggnetting og regntrekk. Men er det noe annet av vogntilbehør som kan være kjekt å kjøpe med??
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 handlenett, stelleveske, softline er fint å pynte opp med.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 solskjerm er kjempe greit også
Ayka 09+13+14 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Ja,stelleveske skal vi selvfølgelig kjøpe (må innrømme at jeg ikke egentlig ser på det som ekstrautstyr til vogn )... Får man mye bruk for handelnettet da? Er jo kurv under,samt man har stelleveska hvis man trenger en plass å gjøre av bleiene og mobilen...
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har kjøpt koppholder/flaskeholder til min vogn.. Er et ekstra rom i midten med glidelås man kan ha feks nøkler, mobil oppi osv også.. Hvis man skal ut på tur uten å ha med seg masse.. Har den feks på www.barnevognskilt.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå