lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 har dere noen faste ting? Vi går i barntog, så går eldste på kino, får se hvilken film det er i år, om det er noe som passer for lillemor skal jeg gå med henne også. Så pleier vi å dra hjem en tur å slappe av, evt skifte klær, i allefall vaske fingre og munn på ungene, så drar vi på resturant og spiser middag. Ungene får spise så mange is de vil i løpet av hele dagen. Prøver å begrense litt like før middag.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Vi har vært med sambo sin familie og min familie annen hvert år. De kommer til oss og så går vi i barnetoget. Jeg går i toget, sambo tar bilder. Så drar vi til samlingsstedet og er med på leker, kjøper grillmat og koser oss. Snakker med andre og spiser is. Etterpå drar vi hjem til oss og spiser lett mat, og har dessert, kake og kanskje mer is he he =) Er det godt vær er vi ute og er det innevær setter vi kanskje på en film i kveldinga =)
Lene~mor til tre Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Vi drar å ser på barnetoget, kjøper is og drar hjem og koser oss med god mat. Jeg pleier å bake en kake til 17 mai også. Karuseller tar vi en annen dag en 17 mai, kun en 17 mai vi har kjørt karuseller. Mye bedre å ta det dagen før eller etter, det er ikke kø og blir mye morsomere.
yasmina Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Vi skal som vanlig spise frokost på ambassaden, delta i flaggheising osv. Deretter er det damelunsj på Hilton mens unger og menn er på skole/jobb. KL 17 er det beachparty med 17 maitog først så taler, grilling på stranden og leker for de små. Gleder meg masse og syns dagen er vel så hyggelig her nede som hjemme i Norge.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Vi skal hjem til mine foreldre i år, så ikke helt sikker på hva som skjer. Men vi skal vell avsted å kikke på barnetoget, så avsted til der toget ender. Der er det leker osv. Så blir det nok masse is, og litt pølse. Mamma snakket noe om å grille på ettermiddagen/kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå