Gå til innhold

generelt nedstemt..... normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 6 mnd. Skal snart ut i jobb. Mange ting som skjer, som jeg ikke vil legge så mye ut om her. Men føler at jeg ikke strekker til.

Kan vel si at jeg er generelt lykkelig og generelt nedstemt. Det svinger fra å føle at jeg er så sliten at jeg kunne bare lagt meg nd og trukket dyna over hodet, til å være glad i alt. Jeg har jo alt jeg trenger og mer enn det. jeg har mennesker jeg er glad ig og elsker, og mennesker som er glad i meg. Alikevel strekker jeg ikke til. Dårlig samvittighet når jeg ikke gjør det jeg forventer av meg selv.

Er det et "permisjonssyndrom" at man kan føle at ansvaret blir litt overveldende? Eller er det ikke normalt å ha det sån?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke noe svar til deg....men ville bare si at jeg kunne skrevet det selv!! er også i permisjon nå...har en baby på 6mnd og føler samme som du....er så glad i livet og taknemlig i det ene øyeblikket....så i neste så får jeg nesten angst av alle bekymringer som følger med...

prøver å gjøre det beste, men av og til er det så mye og så overveldende at jeg makter ikke noe som helst og bare sitter å ser på alt jeg skulle gjort........åh....føler jeg kaster bort permisjonen min med å tenke sånn......

Skrevet

Det er akkurat det jeg tenker og. Kaste bort denne tiden som jeg skal kose meg. Men kjenner meg sliten 80 % av tiden, og tenker på alt, og føler meg elendig som alt....

Skrevet

Jeg tror dere er litt deprimerte, alle tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...