Gå til innhold

Mannen min ignorerer meg og min sorg. Trenger innspill.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en krise vil jeg si, og jeg trenger en enorm støtte da helst fra min mann. Vi hadde en abort for kort tid siden, som sendte meg rett i kjelleren. Store deler av dagen gråter jeg, og mannen min er helt på sidelinja. Han spør ikke etter, og når jeg sier at det ikke går bra, og at jeg trenger hans støtte- kan han bla si: Det er alltid så synd på deg, du klager, kom deg over dette, jeg er ferdig-det må du også bli..NÅ! Jeg gidder ikke å snakke om det, jeg eksploderer! Og han går gjerne å legger seg midt i setning. Det er gjerne mens jeg prøver å formidle at jeg trenger hjelp fra han. Det sårer meg inderlig, men han bare fortsetter å trykke meg ned. Vi var i samtaler med ulike personer i helsevesenet da de ble bekymra for meg. De spurte selvsagt annen min hvordan dette var for han, men det gikk fint. Da ba de han om å passe ekstra godt på meg...joda, det skulle han....Det kan av og til virke som at han er mer kjærlig ute blandt andre...da holder han gjerne rundt meg osv., men hjemme er det ne helt annet.

Han har en utroskapshistorie som jeg også har problemer med å takle. Føler at han ikke bryr seg noe særlig om meg...ikke engang når jeg har det vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er poenget å skrive det samme på ulike forum her inne.... herremin! Ta deg sammen og voks opp. Gå til psykolog hvis du har så store problemer da vel.

Skrevet

Tja, si det.

1. Dette er parforholddebatten, så det passer inn her.

2. Den andre er skravle, så det passer inn der.

3. For å få ulike synspunkter i en vanskelig tid.

4. Du må ha lite fornuftig å ta deg til siden du surfer rundt her og lager deg et bilde over hvor mange innlegg som blir postet og hvor.

5. Du burde kanskje selv få hjelp i og med at du helt tydelig er ute etter andre.

6. Du minner meg litt om disse sytete og baksnakkete skravlekjerringene som man tid til annen møter, og helst ikke vil ha noe med å gjøre.

7. Voks opp selv. Ta deg sammen og bruk tida på familie og hus i stedenfor å sitte på et forum å skyte på folk med din onde tunge.

Så der.

Skrevet

Hei du!

Så leit at du aborterte. Har selv opplevd det og tok det tungt til å begynne med.

Har inntrykk av at mange menn har problemer med å snakke om vanskelige ting.

Har hatt det slik selv i mitt forhold. Men vi har fått snakket mye sammen om det og prøver å møte hverandre på det.

Men det er fryktelig vondt når man ikke føler seg sett og hørt av den som skal stå en nærmest.

Hva med å gi han litt tid. At du trekker deg unna. Og så kan du ta det opp med han om en stund at du er avhengig av å bli sett og hørt. Det er behov som alle har!!!

Du nevner en utroskapshistorie. Var det i forbindelse med deres forhold eller i et tidligere forhold?

Gjest Antarctica
Skrevet

Veldig bra! Noen har visst altfor lit å gjøre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...