Tøysetipp Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Nå når det nærmer seg sommer.. Hva er enkli' greia? Er det et eksponeringsbehov, eller hva? Jeg lurer virkelig på det her. Også sitter man og spiser og ser rett hjem hos Fru Simonsen som mistet dykkermasken i sanden. Fritt for og ikke ha på roastbiff:-O Noen nudister her? Care to explain?
Patetica fåkksi Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 :-Z roastbiff :-O Men, jeg syns ikke det er noe særlig forskjell på intet og bikini på 3 gram, sånn egentlig?
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 er ikke nudist og kan desverre ikke gi deg noen forklaring... men roastbiff!!! hahahahahahahahahahaha:) har aldri tenkt på roastbiff i forbindelse med fjåsa.. hehehe:) men du har vel egentlig rett i at man det ikke er en dårlig sammenligning!!
Tøysetipp Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Vel vel, 3 gram sånn i forhold til at man gjerne bøyer seg, sitter med beina fra hverandre etc. Da er 3 gram MYE :-))
prekæs Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Altså. Sikkert deilig å sole seg eller bade naken, men de fleste ser bedre ut med badetøy. Finnes en by i sydfrankrike hvor jeg har forstått at alle går nakne. Sikkert deilig å plassere seg på barkrakken etter en eldre svett herre har sittet på samme sted. (cap d agde er navnet på byen, og jeg har aldri understreker ALDRI vært der)
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er ikke nudist, sliter nok med å gå i bikini, ha ha Men jeg tror det er flere årsaker, man liker å gå naken (behagelig), man synes det er naturlig, og det er godt miljø på nudistområder. Jeg tror eksponeringsbehovet er større hos teens i minitanga
Tøysetipp Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2009 Jeg tror heller ikke det handler om eksponering. For noen, kanskje. ...(men tankene mine får du aldri.. eller noe sånt) Cap d agde; takk for ideèn jeg må snarest anbefale denne til de reiselystne. Tipper det er mye e.coli på de benkene jeg. De må jo bare være så frisinnet og intouch med det indre eller, jeg aner ikke. Meget spesielt. Og for spesielt interesserte vil jeg tro.
prekæs Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Leste litt om det nå. Det viser seg visst at de kler på seg utfordrende klær og kvelden og går på stedets "swingers" klubber. Jæ sier det jæ. Detta er jo midt i blinken for meg:S
cherry coke Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 Skal iallefall kaste baguetten min med roastbiff og rødløk nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå