Gå til innhold

Hvordan er formen jenter?


Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Anbefalte innlegg

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Begynner å nærme seg slutten for oss nå. Hvordan er formen deres?

 

Formen her er ganske god. Merker jo at det begynner å bli tungt og at det er en i magen som begynner å få dårlig plass.

Hjalp veldig da jeg gikk fra 100% jobb til 60% jobb i forrige uke. Er litt ekstra slitsomt når vi har en på 2,5år fra før av, men får masse hjelp fra mann, familie og venner. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er kjempebra! eller jeg har jo fått konstatert bekkenløsning, men det er bare vondt hvis jeg gjør for mye. Har jobba 100% i barnehage på småbarnsavdeling frem til forrige uke, så du kan si at en sykemelding var helt fantastisk. Ikke bare bare når alt man skal gjøre foregår i gulvhøyde, eller bæring av småbarn. Plutselig sa ryggen og høyre hofte stopp. Klarte nesten ikke å gå på ettermiddagen.

Så nå koser jeg meg, uten dårlig samvittighet faktisk ;)

Ellers er jeg i toppform, og synes at det å være gravid er fantastisk.

jeg har en skikkelig plugg i magen, som vet å si ifra. jeg skriker til flere ganger til dagen fordi han har noen saftige spark og slag denne karen, hehe :) Men er bare takknemlig for at jeg kjenner såpass mye liv. Er blitt utrolig glad i ham allerede...gleder meg sånn til å få møte ham...*sukk* <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

formen kan man vel ikke klage på, selv har jeg vært heldig og ikke hatt noen svangerskaps plager før jeg var litt over 30 uker på vei..

men etter det har jeg jo fått kynnere på heltid, bristet ribbein pga spark fra den lille, krampe i leggene og urinsveis infeksjon...

 

men kan vel ikke klage når jeg har flytet gjennom alt til nå :)

syns mer synd på de som har en eller annen form for plage under hele svangerskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...