moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Eller overlater dere dem til bhg? Første året satt storesøster i vogn, så da var jeg med, i fjor satt lillebror i vogn så da var jeg med, og i år tror jeg at jeg setter han i vogna igjen, ellers vil han vel bare stikke av. De fleste andre mødrene går også med, kanskje mindre med dem som går siste året i bhg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Ja, så lenge ungene har gått i barnehagen har vi gått med de. Nå går vi med lillemor, eldstemann går med klassen, og vi møter han der toget stopper.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Ja, minst en av oss er med i toget. Hvis ikke må han gå alene, eller bli tatt vare på av en annen foreldre.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Her må vi følge dem i toget når de går i barnehagen. Barna er jo for små til da og klare seg selv. På skolen går dem selv.
blond Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Vi har alltid gått med dem så lenge de har vært i barnehagen. I år er første gang eldste skal gå alene i tog så da skal jeg se på og vinke mens pappaen går med lillebroren. Endelig skal jeg få tatt bilde av guttene mine i 17.mai-toget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå