mamma til <3to<3 Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg og mannen min sliter veldig med forholdet, og derfor sliter jeg med konstant dårlig samvittighet for jenta vår på 2 år og gutten inni magen. Er 27 uker på vei. Humøret og tålmodigheten er på bunn, og jeg har ikke overskudd til noen ting. Jeg er 50% sykemeldt... Spørsmålet mitt er om barnet inni magen merker at mamma er deprimert? Kan han på noen måte ta skade av dette? Jeg tenker veldig mye på dette...
Teddien Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jeg sliter også med veldig dårlig humør. Lar det gå ut over alle rundt meg som jeg er glad i. Og er redd det påvirker babyen, uten at jeg vet noe om det. Jeg prøver nå å sette meg små realistiske mål i forhold til hvordan jeg takler omgivelsene. For eksempel sier jeg til meg selv at jeg skal ha en OK (ikke mer enn det) dag, og gjøre én hyggelig ting for mannen min. for eksempel le av noe han sier selv om jeg ikke har lyst til å le av noe i det hele tatt. God bedring til deg og lykke til. Husk at det går over....
Jahoo Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 De sier at humøret påvirker babyen ja. Kanskje særlig om man er sint eller redd. Lykke til med forholdene dere. Prøv å snakke med mennene og si hvordan dere føler det. Kan også anbefale samtaler med profesjonelle.. Alt for barna eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå