Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Mannen min sliter med at det går så tidlig for ham, gjerne etter bare et par minutter. Hvis han skal "vare" må vi ta det skikkelig rolig og han må trekke seg ut ofte, for med en gang det begynner å gå litt fort for seg kommer han. Det er ikke noe kjempeproblem for meg, for han er flink med forspill først, men han er veldig frustrert over dette, og vil gjerne at det skal vare lenger. Er det noen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Det var forresten ikke slik i begynnelsen av forholdet, da holdt vi som regel på i 15-20 minutter før det gikk for ham. Men da hadde vi jo også sex flere ganger om dagen - mot ca 1 gang i uka nå. Kan jo ha noe med det å gjøre? HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Et godt tips,når han kjenner han kommer så ta den ut.Klem hardt helt nederst ved roten og hold der i ca 1 minutt,fortsett sånn noen dager ,og ettervert så tar det lengere tid før det går for han ,eller la det gå. Og ta et nytt nr,som regel så tar det lengere tid da.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Min bruker veldig lang tid på å komme, han nyter å stoppe rett før. SÅ tror dette kan trenes opp på et vis, for han kan komme kjapt også.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Det har nok sikkert noe med tiden mellom hver gang å gjøre også ja. Det merker jeg også godt at går det for lang tid mellom hver gang, så må vi være litt forsiktige med forspill for ellers går det alt for fort.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Kanskje du kan få han til å komme en gang først. Som et forspill. Så har han liksom svidd av litt krutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå