Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk for ett par dager siden brev fra nav at de ikke kunne behandle søknad om overgangsstønad fordi min eks ikke har meldt flyttemelding. han har sagt i fra fordi han får ikke posten sin hit.

 

men i dag fikk jeg ett nytt brev om at jeg får innvilget dobbel barnetrygd, synes dette var litt rart siden de ikke kunne behandle den andre om overgangstønad. Noen som har litt peililing her? får etterbetalt siden mars.

 

 

 

men hvis han leverer inn flyttemeld til folkeregistret nå, vil ikke jeg få etterbetalt da? han flyttet ut i februar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes rart ut...Da jeg søkte dobbel barnetrygd og OS fikk jeg innvilget og tilbakebetalt fra måneden etter vi hadde vært til mekling. Fikk beskjed på NAV (Bergen) at de vurderte tilbakebetaling fra den dato, som i vårt tilfelle var i februar 09, og ikke reell flyttedato som var 4 måneder før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...