MissAntrop Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Hei! En liten stund siden jeg har vært her inne, men nå er jeg jo spent på om du har født?? Hvordan går det?
mayaya Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Heiii!! Jess, jeg har født, for 15 dager siden, faktisk! Småen bestemte seg for at han ville ut, han :-D Skal se om jeg finner historien min Bra med deg da?
MissAntrop Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer så mye!!!! Vil gjerne lese historien din Jeg har holdt til på Barn i magen et par uker, men dessverre så mista jeg i helga Vært litt tøft, men det er vel bare å kaste seg igang så snart syklusen er i orden, tenker jeg. Håper virkelig det går fort og bedre neste gang.
mayaya Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Ånei, så trist da Alltid kjipt når noen mister! *klemme på Magicka* Håper det går bra med deg. Ser jo ut som at dere vil satse igjen da, da ønsker jeg lykke til Av mine venninner som har mista, så har de alle sagt at det gikk skikkelig kjapt å bli gravid igjen, så jeg krysser fingrene for deg! Her er historien min; http://www.dinbaby.com/forum/thread/140013819
MissAntrop Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2009 For en spennende fødselshistorie - det virket kritisk en stund og det må jo være helt forferdelig. Veldig, veldig godt å høre at det endte bra! Er du i fin form nå eller? Og hvordan takler storebror den nye situasjonen? Tusen takk for oppmuntrende ord! Jeg trenger absolutt å høre om de som blir fort gravide etter å ha mistet og at det gikk bra. Leser jo bare om de som sliter i årevis etterpå, og det er jo ikke spesielt oppmuntrende... Jeg testet negativt på graviditetstest i dag tidlig, så da betyr det vel at hormonene er ute av kroppen og at jeg nå kan vente på EL og mens. Spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå