Gå til innhold

Andre her med rolige babyer i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes babyen min i magen er så rolig... For all del, kjenner liv hver dag, så er ikke så bekymra egentlig. Jenta mi er vel bare en litt rolig baby da... Men hører om de som blir slitne og ikke får sove pga mye/harde spark. Sånn er det ikke for meg. Synes hun roet seg veldig ned etter uke 26-27 (er i uke 33 nå), kanskje pga dårlig plass inni der?

Andre med rolige babyer i magen?

Tror dere det er sammenheng med rolig i magen - rolig etter fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hele bevegelsesmønsteret til den lille endret seg etter at maven sank for en ukes tid siden. Før det det var det sånn at vi kunne se foten stå ut i maveskinnet, men nå er det færre og små bevegelser. Tror det er fordi han har lagt seg annerledes og selvfølgelig fordi det er mindre plass.

Er i uke 37 jeg nå, så jeg er litt lenger enn deg, men tror det er normalt mot slutten at det blir litt roligere inni der.

Skrevet

Jeg har også en veldig rolig baby i magen.. Er snart 29 uker, og hun har egentlig vært rolig siden jeg startet å kjenne bevegelser. Jeg bekymrer meg ikke siden jeg kjenner liv hver dag, men avogtil lurer jeg jo på om det er normalt. Men det er godt å høre at det er flere her som har rolige babyer i magen og ikke bare meg.

Jeg håper jo at det er en liten sammenheng fra hvordan de er i magen til hvordan de er etter at de er født :)

Skrevet

Greit å høyre at det er fleire som har rolege babyar i magen. Andre fortel om søvnproblem og ømme ribbein pga sparking, det kjenner ikkje eg til. Har av og til vorte engsteleg pga er ei stund sidan eg kjende han, men så gjev han heldigvis livsteikn frå seg. No for tida verkar det som han prøver å utvide hybelen (veke 38) han skubbar på så det sprengjer i magen til tider. Får satse på at dei vert rolege og greie når dei kjem ut og. Ser på det som eit godt teikn at eg ikkje kjenner så mykje om natta, høyrer andre seier at dei kan kjenne att søvnmønsteret til babyen etter den er fødd.

Skrevet

Dette er min tredje jente...

Alle har vært rolige i magen, og jeg har hatt ganske snille babyer...

Sovet mye og vært blid og go'

Så jeg håper at det stemmer også denne gangen.

Det er og har vært så rolig her inne at jeg av og til lurer på om jeg har kjendt bevegelse.

Bortsett fra to dager for noen uker siden, da hun virkelig sprellet fra seg hele tiden... ble nesten bekymret for det jeg da...

Tror vi skal være glad for at de er så rolige ja, sikkert slitsomt og tungt hvis det hele tiden er mye bevegelse...

Skrevet

Godt å høre det er flere.. Jeg må ofte konsentrere meg skikkelig for å kjenne bevegelse, passer på at jeg kjenner det hver dag! Men det er en veldig rolig baby, har vært det hele tiden egentlig.. (Er 35+4) Dette er min første, har nesten vært redd for at det er unormalt stille, men har blitt beroliget av jordmor med at det også er normalt!

Skrevet

Takk for svar dere :o)

Godt å høre det er flere. Da får jeg bare være takknemlig for at babyn min er rolig og ikke hyperaktiv inni her...

Hehe satser på det holder seg sånn etter fødsel også ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...