Snuppa og bøllefrø Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Min siste sjangse til å finne passet...Noen som ka "se" hvor det er? Jente født 260480
IreneogBirk Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 har leita overalt nå... men finne det jo ikje.. gå ner i kjelleren ein siste gang;) vis ikje tar med turen te politiet å får nytt;)
Vinden blåser Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 IreneogBirk: er du HI? for fødselsdatoen på toppen er for en 80-modell og på profilen din står det jo at du er 88??
Snuppa og bøllefrø Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2009 E bare søstera mi så blande seg;)
IreneogBirk Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 så va selfølgeligt passkontoret stengt når eg kom ner...får fortsette å leite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå