stormenmin Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 I går hadde jeg regelmessig, veldig vonde kynnere i tre timer og fikk beskjed av føden om å komme ned for å ta en sjekk. jeg var sikker på at endelig var fødslen i gang. Men når vi ligger med måleinstrumenter skjer det ingenting, annet enn at lille gutt er helt vill da, men det er han jo alltid. Det var heller ingen åpning, skuffede dro vi hjem. er det fler som har opplevd dette? jeg har hatt en del vonde tak etter tidlig innleggelse med premature rier, men aldri så langvarig eller heftig. Noen som vet om dette kan bety at noe vil skje snart?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Ja jeg er lei av og bli lurt.. Har vonde vonde regelmessige kynnere som jeg må puste meg gjennom hver kveld nå.. de kommer på dagen også.. ofte.., men ikke regelemessige som på ettermiddagen og kvelden.. Har hatt det sånn i en uke nå.. Og begynner bli lei og sliten.. =( Skal på overtidskontroll på sykehuset i morgen så håper de sier etter sjekk da at jeg er moden og klar.. Burde jo være det en uke over termin..
shabby Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Hørtes veldig kjent ut. Jeg dro på s.huset forrige lørdag i akkurat samme ærend. M harde regelmessige rier (trodde jeg). Var helt sikker på at fødsel var like om hjørnet. Men neida. Ikke antydning til åpning. Bare ineffektive masrier. Er 3.gangs og nå 39 uker. Har nå hatt en del harde tak, og veldig til nedpress siden sist lørdag, men d skjer ikke noe mere. Er litt forberedt hver dag nå. Hvor langt er du kommet? Er d førstemann?
stormenmin Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 ja det er førstemann, og jeg er 39+2 på vei. så er jo noen dager til termin. Jeg har hatt nedpress lenge og hatt en del harde tak med jevne mellomrom, men ikke så lenge som 3 timer før i går. Nå er jeg litt lei av den leken og vil at han skal komme, men har insett at det ikke er noe jeg kan styre, hehe! hjelper å høre at det ikke bare er meg da.
Månefeen ♥ Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Veldig kjent ja Vi har vært på KK to (flaut) ganger på sjekk. Sist gang var det skikkelige tak og på en helt annen måte enn før, som de sa det skulle være. Bilturen opp var ikke morsom, hver eneste lille hump var ubehagelig. Men når vi kom opp dit så var det blitt rolig, typisk. Jordmor lyttet på babyen å fikk seg et skikkelig spark opp i den tre-gammeldagse-lytte-saken, jenta vår liker ikke at den blir presset ned på henne Det er mykt og sånn det skal være, jenta kan visst ikke komme seg så mye lenger ned i bekknet heller.. men ingen åpning..
stormenmin Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2009 samme her. Gutten vår er langt nede i bekkenet, men han har ikke festet seg helt enda, selv om jeg synes det er på tide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå