Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange timer i uka bruker dere på skolen sånn i snitt?

hva er gjennomsnittskarakteren deres?

tror dere det er mulig å få c i gjennomsnitt om man bare jobber 30 timer i uka med skole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp. Er ikke forelesninger og ikke jobber jeg med skole mer en pålagt. Leser kun før eksamener og har bare b og c på vitnemålet. Kommer helt an på hva du studerer da. Hadde jeg tatt batchelor i økonomi og ikke hadde klisterhjerne, ville jeg satset på å lese.

Skrevet

Tar bachelor i økonomi og administrasjon. Pleier å sette av et par dager før hver eksamen, og det er alt.Følger ikke forelesninger, og åpner ingen bøker før disse par dagene før eksamen. Bruker da gamle eksamensoppgaver flittig, siden det ikke er tid til å pløye gjennom alt av pensum.

Jeg har dog et ganske lett hode, ser at medstudenter bruker mangfoldige timer hver uke. Snittet mitt er dårlig, ligger vel på en c vil jeg tro. Men satser på å imponere på masternivå i stedet:)

30 timer i uken vil jeg uansett si at definitivt bør holde til et godt karaktersnitt. Burde holde i massevis, hvis ikke tør jeg påstå at du har valgt et for krevende studium ift dine evner.

Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...