Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg endelig kommet halvveis i svangerskapet, og det føles utrolig bra!:-) Den lille i magen ( som på ultralyd, med 80% sikkerhet, ble sagt er en jente) sparker og styrer og jeg kjenner liv hver eneste dag, flere ganger om dagen!:-) Magen er sånn passe stor, bekkenløsning har jeg fått, noe som er noe ordentlig herk, men lar ikke det spolere gleden over at jeg har et friskt lite barn i magen som vi skal få hilse på i slutten av september!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulera så mykje:)

det er deilig å tenke på at ein er halveis. Eg var halveis på torsdag (som var) etter UL-termin. Men etter min termin er eg halveis idag :)

Har mest tru på min egen termin, men sysnt virkelig det var rett vei å bli flytta. Eg skal ha ein frisk og sterk gut. det er føste så vi gleder oss kjempemykje. Formen er no so og sei som den var før graviditeten. Låg fleire veker med mykje kvalme, men det er heldigvis over no. Magen min er og begynt å bli "offentlig" størrelse på som ei på jobb sa..hehe Og eg kjenne også liv nesten daglig. Spesielt her på jobb for da sitter eg mest i ro. Sparka er ikkje sterke nok til at dei kan kjennast på utsida enno, men både eg og mannen min ser fram til å dele dette om ei stond :)

Lykke til vidare, men både voksande mage, liv og ikkje minst bekkenløysninga. Håpe det ikkje blir verre og at du klarer å ha det noko lunde under kontroll :)

Skrevet

Jeg er også halvveis i dag!!! Gleder oss til å få hilse på lille jenta vår i september en gang. Godt å kjenne at hun ligger og spreller litt i magen. Kan ikke kjennes utenpå enda her heller, men det blir vel om ett par uker! :-)

Skrevet

Så hyggelig å høre!Vi har masse å glede oss til i tiden fremover!:-)Den lille tulla her sparker så hardt at vi kunne kjenne det på utsiden for 2 uker siden!Blir nok en sterk liten frøken!

Lykke til videre til dere også!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...